Pitch Deck

  • Το elevator pitch είναι μια συνοπτική και συναρπαστική περιγραφή μιας ιδέας, ενός προϊόντος, μιας εταιρείας ή ενός ατόμου που μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητή από οποιονδήποτε σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Συνήθως περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικές με το σε ποιον απευθύνεται η ιδέα ή το προϊόν, τι κάνει, γιατί χρειάζεται και πώς θα επιτευχθεί.
  • Όταν χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα άτομο, αναδεικνύει τις δεξιότητες και τους στόχους του και γιατί θα αποτελούσε πολύτιμη προσθήκη σε μια ομάδα ή ένα έργο.
  • Αν και δεν περιλαμβάνουν όλα τα elevator pitches όλα αυτά τα στοιχεία, γενικά μεταφέρουν την ιδέα ή το προϊόν και την αξία του.
  • Τα elevator pitches μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσελκύσουν επενδυτές, να εντυπωσιάσουν στελέχη ή απλώς να εξηγήσουν μια ιδέα σε άλλους.
  • Το κλειδί είναι να παραδώσετε την ιδέα με έναν συναρπαστικό και ελκυστικό τρόπο. Σε αντίθεση με μια παρουσίαση πωλήσεων, μπορεί να μην υπάρχει σαφής σχέση αγοραστή-πωλητή.
  • Ο όρος “elevator pitch” προέρχεται από την ιδέα ότι θα πρέπει να είναι δυνατή η παρουσίαση της περίληψης στον χρόνο που χρειάζεται για να ανέβει κανείς σε ένα ασανσέρ, συνήθως περίπου 30 δευτερόλεπτα έως δύο λεπτά.